znakomitą fabułę
Wojny wybuchną. Królestwa upadną. Zostań straszliwym wojownikiem, żegluj ze swoją załogą i odkrywaj niebezpieczne obszary… Oto era wikingów!
Rok 1775: amerykańskie kolonie wkrótce się zbuntują. Jako Connor, rdzenny amerykański Asasyn, walcz o wolność swojego ludu i całego narodu. Od tętniących życiem ulic miast po ogarnięte chaosem pola bitew, likwiduj swoich wrogów na różne sposoby, korzystając z szerokiego arsenału broni.
Zagraj w kultową grę Assassin's Creed III z ulepszoną grafiką, w rozdzielczości 4K, z nowymi modelami postaci, doszlifowanym renderingiem otoczenia i wieloma innymi udoskonaleniami. Mechanika rozgrywki również została ulepszona, dzięki czemu wrażenia są jeszcze lepsze.
W skład wydania wchodzą wszystkie oryginalne dodatki DLC dla jednego gracza, w tym „Tyrania króla Waszyngtona” oraz pełna wersja gry Assassin's Creed III: Liberation Remastered.