Assassin's Creed Chronicles: Russia
Dołącz do Mikołaja Orelowa w poszukiwaniu odkupienia podczas podróży przez Rosję pełną kultowej sztuki propagandowej w rozgrywce w 2,5D.
Rzuć się w wir przełomowych wydarzeń zarysowanych w stylu pełnym rewolucyjnego symbolizmu. Zacznij od Jekaterynburga i ucieknij z domu Ipatiewa z księżną Anastazją. Wskocz do słynnego pociągu transsyberyjskiego w kierunku Kazania, aby spotkać się z Leonem Trockim. Zinfiltruj Kreml, a następnie ucieknij z Moskwy, będąc ściganym przez czołg!
Brutalny, ale skuteczny Nikołaj. To doskonały strzelec, który potrafi likwidować cele i detonować ładunki wybuchowe z dużej odległości przy użyciu zmodyfikowanego karabinu z tłumikiem i lunetą, ale równie dobrze może podejść wroga z bagnetem w dłoni. Korzysta też z mechanicznej wciągarki, wszechstronnego narzędzia, które pozwala emitować impulsy elektryczne, zakłócać działanie urządzeń lub razić prądem wrogów strzegących ważnych miejsc.
Anastazja – zabójczy cień. Możesz też wcielić się w postać Anastazji i korzystać z jej niepowtarzalnych technik odwracania uwagi i korzystania z wąskich przejść, a także stosować potężne zdolności, takie jak unikalne Ostrze Helixa..