Edycja Deluxe
W tej grze akcji i przygody żegluj do starożytnej Grecji i odmień jej losy. Walcz w brutalnych bitwach na lądzie i morzu, ukształtuj swoje przeznaczenie od wyrzutka po legendę i odkryj tajemnice swojej przeszłości.