Season Pass
Wojny wybuchną. Królestwa upadną. Zostań straszliwym wojownikiem, żegluj ze swoją załogą i odkrywaj niebezpieczne obszary… Oto era wikingów!
The Hidden Ones: kontynuuj swoją przygodę z Bayekiem, który prowadzi Ukrytych wiele lat po wydarzeniach z Origins i w zupełnie nowym regionie.
The Curse of the Pharaohs: odkrywaj mistyczny świat, w którym będziesz walczyć ze stworzeniami z egipskiej mitologii. Pokonaj mumie i potężne potwory w świecie nadprzyrodzonym.
Roman Centurion Pack (pakiet rzymskiego centuriona): przywdziewając lwią skórę najbardziej zaciekłych żołnierzy Rzymu, uzupełnij swój ekskluzywny ekwipunek o 2 bronie, 1 tarczę i 1 wierzchowca.
Horus Pack (pakiet Horusa): Horus, egipski bóg nieba, okazuje łaskę Twojemu zabójcy, który zyskuje ten wyjątkowy strój. Pakiet zawiera 1 wierzchowca, 2 łuki i 1 tarczę.