The Curse Of The Pharaohs
Gdy Bayek otrzyma informacje o tajemniczych wydarzeniach, udaj się z nim do Teb. Po przybyciu Bayek odkryje, że na region spadła klątwa, przekształcając Teby w prawdziwy koszmar. Aby zdjąć klątwę, Bayek musi zbadać jej przyczynę, jednocześnie walcząc z legendarnymi bestiami.