The Hidden Ones
To pierwsze rozszerzenie wprowadza nowe treści do Assassin's Creed Origins wraz z misją, dzięki której bliżej poznasz historię powstania Bractwa. Odkryj piękny region Półwyspu Synaj i poznaj nowe postacie, które pokażą Ci Bractwo w zupełnie nowej perspektywie.