Historie z Animusa to zestaw przedmiotów kosmetycznych w grze, które można wykorzystać w Fortnite.
Zestaw Historie z Animusa do użycia w Fortnite otrzymasz za zakup Assassin's Creed Valhalla: Świt Ragnaröku lub dowolnej edycji Assassin's Creed Valhalla w Epic Games Store, o ile zrealizujesz go do 11 marca 2023 r., godziny 5:59 czasu polskiego. Zestaw Historie z Animusa będzie można również kupić w sklepie z przedmiotami w Fortnite w późniejszym terminie.
Kup Assassin's Creed Valhalla w Epic Games Store podczas okresu promocyjnego, a następnie zaloguj się do Fortnite przy pomocy danych tego samego konta Epic Games w dowolnym czasie od 10 marca 2022 r, godziny 6:00 czasu polskiego. Zestaw Historie z Animusa zostanie automatycznie dodany do Twojej szafki w Fortnite.
Co jeśli udało mi się już kupić zestaw Historie z Animusa w sklepie Fortnite, a Assassin's Creed Valhalla kupię w Epic Games Store dopiero później?
Wtedy zamiast zestawu Historie z Animusa otrzymasz środki w postaci 2 000 V-dolców do wykorzystania w Fortnite.