Astria Ascending
Odwiedź pięć miast zamieszkałych przez wyjątkowe stworzenia i przejdź ponad 20 niebezpiecznych lochów. Czeka na Ciebie przeszło 50 godzin rozgrywki oraz mnóstwo zabawnych minigier – w tym strzelanki, oryginalna gra karciana w motywach fantasy oraz trudne zagadki z wykorzystaniem elementów środowiska.
Odkryj fascynującą historię o zdradzie, poświęceniu i terrorze. Astria Ascending oferuje dojrzałą, skupioną na dorosłych postaciach fabułę i obszerne dialogi.
Staw czoła ponad 200 różnym potworom w porywającej walce turowej. Zbieraj oraz przywołuj do pomocy w walce legendarne bestie i rozwiń moc, aby dzierżyć legendarne Cosmo Breaks.
Wybierając spośród ośmiu możliwych do spersonalizowania postaci gracza o rozmaitych rasach i umiejętnościach, zbierz bohaterską drużynę, która musi poświęcić wszystko, aby uratować świat. Do wyboru masz 20 klas i szereg wyjątkowych umiejętności, więc choć los bohaterów jest przypieczętowany, dla reszty świata istnieje jeszcze nadzieja.
Stworzona przez zespół złożony z osób, które pracowały nad Final Fantasy, Nier Automata i Bravely Default, Astria Ascending zawiera pełnie udźwiękowienie w języku japońskim i angielskim, tradycyjnie animowany, ręcznie rysowany świat 2D oraz dynamiczny system pogodowy.