Auto Chess
Auto Chess to nowa, niezwykle wymagająca internetowa gra strategiczna dla wielu graczy stworzona przez studia Dragonest Co.Ltd i Drodo oraz wydana i obsługiwana technicznie przez firmę Dragonest Co.Ltd.
Auto Chess to pierwszy autobattler stworzony wspólnie przez studia Dragonest Co.Ltd i Drodo Studio oraz wydany przez firmę Dragonest Co.Ltd.
Auto Chess to innowacyjny tryb rozgrywki stworzony przez Drodo Studio, który zrewolucjonizował gry online. Doświadcz najczystszej ze wszystkich odsłon tego gatunku i spróbuj swoich sił w oryginalnej wersji gry, by doświadczyć frajdy, której dostarczają tylko autobattlery.
Gra online umożliwiająca wspólną rywalizację na konsolach, komputerach i urządzeniach mobilnych — w dowolnym miejscu i czasie. Graj ze znajomymi z całego świata — świat Auto Chess nie zna granic!
Uczciwa rozgrywka nagradzająca prawdziwe umiejętności umożliwi Ci konkurowanie z innymi mistrzami na międzynarodowych turniejach!