Avatar: Frontiers of Pandora Ultimate Edition
Odkryj epickie cuda Zachodnich Rubieży, niezbadanego dotychczas kontynentu Pandory. Podróżuj przez piękne regiony otwartego świata, gdzie nawet chwilowa utrata czujności może okazać się śmiertelnym błędem.
Opanuj precyzyjną walkę tradycyjną bronią Na'vi lub wykorzystaj nabyte wśród ludzi umiejętności obsługi bardziej niszczycielskiej broni, aby walczyć z niebezpieczeństwami czyhającymi na Pandorze.
Dzięki wyjątkowym poziomom szczegółowości, renderowania i gęstości oraz klimatycznej oprawie dźwiękowej gra Avatar: Frontiers of Pandora przesunie granice immersji.