Axiom Verge 2
Zapewne graliście w Axiom Verge lub przynajmniej słyszeliście o tej grze, uchodzą za wzorowy przykład gier przygodowych indie w stylu „Metroidvania”. Axiom Verge 2 stanowi część historii opowiedzianej w Axiom Verge 1, ale to zupełnie nowa gra z nowymi postaciami, mocami, wrogami i nowym światem. Możecie grać przed lub po wydarzeniach z pierwszej części.
Poznajcie Indrę, tajemnicza miliarderkę prowadzącą światowy konglomerat Globe 3. Jaki świat odkryła? Do kogo należą głosy, które zdaję się ją wzywać?