Aztech Forgotten Gods
Aztech Forgotten Gods to przygodowa gra akcji osadzona w epoce cyberkamienia opowiadająca o losach Achtli, młodej kobiety, która walczy z olbrzymimi zapomnianymi bogami. Aby odkryć prawdę o swojej mezoamerykańskiej metropolii z dalekiej przyszłości, będzie musiała zwrócić moc bogów przeciwko nim samym, szybując przez miasto z mocą i gracją za pomocą starożytnego artefaktu stanowiącego pozostałość po dawno zapomnianych czasach.
Odkryj nowoczesne azteckie miasto, które prosperowało przez wiele wieków jako kamienna metropolia – choć zaawansowana technicznie, to jednak mocno zakorzeniona w starożytnych tradycjach.
Staw czoła olbrzymim stworzeniom przypominającym bóstwa azteckiego panteonu w ekscytujących bitwach.
Dołącz do Achtli w emocjonującej, pełnej zwrotów akcji podróży i pomóż jej w obronie miasta przed zapomnianymi bogami.
Zanurz się w fascynującym mezoamerykańskim świecie i zobacz nieznane Ci wcześniej aspekty azteckiej kultury.