Backrooms Doors
Wyruszasz w niebezpieczną podróż przez Backrooms. Bądźmy szczerzy, nie jest to najwygodniejsze miejsce i będziesz musiał się postarać, aby pozostać przy życiu. Eksploruj niekończące się korytarze i pokoje, uciekaj i chowaj się przed niebezpiecznymi istotami i szukaj kluczy do zamkniętych drzwi. Im głębiej zagłębisz się w kulisy, tym bardziej przerażające niebezpieczeństwa pojawią się na twojej drodze.
Jesteś całkowicie bezbronny wobec mieszkańców tego miejsca, więc jeśli coś zauważysz lub usłyszysz dziwne dźwięki, lepiej uciekaj, bo prawdopodobnie one też cię usłyszały!