Około jak długo ta gra będzie w Wczesnym Dostępie?
Jestem tylko jedną osobą tworzącą swoją pierwszą grę. Wierzę, że wszystko w tej grze skorzysta z ciągłych opinii.
Oczekuję, że pełna wersja Balls Up będzie bardziej kompletna i dopracowana wersja wersji we Wczesnym Dostępie.