Banishers: Ghosts of New Eden
Jest rok 1695, społeczność osadników w New Eden nęka straszliwa klątwa. Jako Pogromcy stańcie się częścią ich żyć, badajcie źródła zła, odkrywajcie mrożące krew w żyłach tajemnice, eksplorujcie różnorodne krajobrazy i wchodźcie w interakcję z niezapomnianymi postaciami, których los leży w waszych rękach.
Banishers: Ghosts of New Eden to zupełnie nowy tytuł stworzony przez renomowane studio DON’T NOD, znane z takich uznanych gier, jak Life is Strange oraz Vampyr. Zanurz się grze RPG akcji z intymną fabułą, która zabierze Cię w ekscytującą podróż obejmującą życie, śmierć, miłość i poświęcenia.
Graj jako para Pogromców, Red i Antea, doświadczonych łowców duchów, którym powierzono trudne zadanie pokonania złowrogiej klątwy za pomocą potężnych rytuałów. Chroń osadników przed zagrożeniem ze strony duchów i widm i stań się dla nich promykiem nadziei w świecie pogrążonym w ciemności.
Przeżyj wzruszającą historię miłosną pomiędzy Anteą Duarte i Redem mac Raithem. Kiedy Antea zostaje zabita i staje się duchem, stajesz przed wyborem. Czy dotrzymasz danej jej przysięgi i pozwolisz dostąpić jej duszy wstąpienia, czy też poświęcisz żywych w nadziei, że sprowadzisz ją z powrotem? Twoje decyzje ukształtują los mieszkańców New Eden – zarówno tych żywych jak i martwych – oraz zadecydują o tym, jak zakończy się Twoja podróż.
Pogromcy specjalizują się w walce z nieumarłymi stworzeniami, takimi jak widma i duchy. Połącz konwencjonalny arsenał Reda z nadprzyrodzonymi mocami Antei w dynamicznym systemie walki. Znajdź swój własny styl, łącząc ataki bronią i widmowe zdolności. Potężne kombinacje sprawią, że pokonasz nawet najniebezpieczniejszych wrogów i bossów New Eden.
Wykorzystaj pełną moc Pogromców, odblokowując nowy ekwipunek i ich nadprzyrodzone umiejętności. Eksplorując New Eden, znajdziesz starożytne artefakty, przedmioty i cenne zasoby, które pozwolą Ci ulepszyć ekwipunek podczas przygotowań do przyszłych walk. Oprócz swojego arsenału, rozwijaj umiejętności Antei, aby ulepszyć jej niszczycielskie widmowe moce i odblokować nowe kombinacje.
Badaj przypadki nawiedzenia w mistycznym świecie pełnym mrocznych tajemnic. Odkryj New Eden, osadę w Ameryce Północnej, która pełna jest strasznych historii i tajemnic jej udręczonych mieszkańców. Zrozumienie motywacji każdego osadnika będzie kluczowe, aby móc podejmować właściwe decyzje w trakcie gry.