Nowa generacja uwielbianych przez fanów trybów Podbój i Przełamanie na największych mapach w historii serii Battlefield, dla maksymalnie 128 graczy. Weź udział w intensywnych działaniach wojennych w trakcie wojny totalnej na mapach z dynamiczną pogodą i niesamowitymi wydarzeniami.
Olbrzymi, charakterystyczny dla serii Battlefield tryb gry powraca – tym razem dla 128 graczy na PC. Mapy zostały zaprojektowane z myślą o ogromnej skali, a akcja została podzielona na różnego rodzaju „skupiska”. Poza tym koncentruje się ona teraz na sektorach składających się z kilku flag, a nie na pojedynczych punktach kontrolnych.
Odkryj nieoczekiwane bitwy i wejdź do rozbudowanego świata Battlefield na platformie społecznościowej, która pozwala Ci zmieniać zasady wojny. Możliwości są nieograniczone. W tym kreatywnym trybie możesz modyfikować broń, sprzęt, zasady i nie tylko. Odtwarzaj klasyczne rozgrywki dzięki wybranej zawartości z Battlefield 1942, Battlefield 3 i Battlefield: Bad Company 2 lub wykorzystaj współczesną zawartość ze świata Battlefield 2042, by odkrywać, tworzyć i udostępniać coś zupełnie nowego.
Ekscytująca, drużynowa rozgrywka w trybie przetrwania. Battlefield Hazard Zone łączy wciągającą rozgrywkę z najlepszymi elementami otwartych map z serii Battlefield. Twoja czteroosobowa drużyna musi zlokalizować i odzyskać rozrzucone po polu walki dyski z kluczowymi danymi, jednocześnie rywalizując z lokalnymi bojówkami i wrogimi oddziałami, które mają ten sam cel. Odnieś sukces, zbierając dyski z danymi i wybierając właściwy moment na ewakuację, zanim burza ogarnie okolicę w tej grze o wysoką stawkę, w której nie ma drugich szans. Liczy się każda kula, każda potyczka i każda decyzja.