wymagającą walkę
Wykonaj ambitne zadania, aby odblokować nową broń. Sprawdź się w wyzwaniach taktycznych w rozległym interaktywnym środowisku – burz chroniące przeciwników budynki, poprowadź atak z pokładu kanonierki lub zafunduj wrogowi wybuchową niespodziankę w postaci ładunku C4. W wielkich, 64-osobowych bitwach korzystaj ze wszelkich dostępnych środków i skupiaj się na swoich mocnych stronach, by utorować sobie drogę do zwycięstwa.
Interaktywne środowisko reaguje na twoje działania w czasie rzeczywistym. Możesz zatapiać okręty wroga lub zalewać ulice i odcinać ścieżki natarcia, aby zyskać przewagę taktyczną. Zgotuj przeciwnikom zabójczą niespodziankę.
W miarę jak międzynarodowe napięcia osiągają punkt krytyczny, otrzymujesz rozkaz ewakuacji z Szanghaju ważnych amerykańskich osobistości. Czeka cię zażarta walka z przeważającymi siłami wroga, nim wraz z drużyną wrócicie do domu.