Behind the Frame: The Finest Scenery
Behind the Frame to żywa, interaktywna opowieść o młodej artystce, która kończy pracę nad finalną częścią swojego zgłoszenia do galerii sztuki.
To relaksujące i subtelne doświadczenie, które może być odtwarzane w dowolnym tempie. Zanurz się w panoramicznym świecie wypełnionym zachwycającymi kolorami, piękną, ręcznie animowaną grafiką i przyjemną dla ucha ścieżką dźwiękową.