Beyond Blue
Beyond Blue to jednoosobowa narracyjna przygoda, która zabierze Cię w głąb bijącego błękitnego serca naszej planety.
Osadzona w niedalekiej przyszłości gra Beyond Blue odkrywa tajemnice naszego oceanu widziane oczami Mirai — badacza głębinowego i naukowca. Stań się częścią nowopowstałego zespołu badawczego wykorzystującego przełomowe technologie, aby widzieć, słyszeć i wejść w interakcję z oceanem w sposób bardziej znaczący niż kiedykolwiek wcześniej.
Wykorzystując ten sam kompleksowy proces tworzenia, jakiego studio E-Line użyło wcześniej podczas prac nad Never Alone (Kisima Ingitchuna), grą o kulturze rdzennych mieszkańców Alaski, nagrodzoną przez Brytyjską Akademię Filmową, BAFTA, twórcy połączyli siły z BBC Studios (producentami słynnego programu Błękitna Planeta II) oraz OceanX Media, światowej klasy twórcami gier i czołowymi ekspertami w dziedzinie oceanów, aby stworzyć doświadczenie odzwierciedlające niesamowite zdumienie i bezgraniczną tajemnicę, która wypełnia bijące błękitne serce naszej planety.