Beyond Good and Evil
Zagraj jako Jade, młoda i dociekliwa reporterka, i zdemaskuj straszliwy rządowy spisek. Tylko ty i Twoja wierna świnka Pey'j możecie ocalić planetę i jej mieszkańców.
Przez wieki planeta Hillys była bombardowana przez bezlitosną obcą rasę. Sceptyczna wobec rządu niezdolnego do odparcia najeźdźców, buntownicza reporterka imieniem Jade postanawia odkryć prawdę. Uzbrojona w swoją kamerę, berło dai-jo i zaciętą determinację odkrywa szokujące dowody prowadzące do przerażającego spisku rządowego i zmuszona jest stawić czoła złu, którego nawet nie może pojąć.
Jako reporterka Jade dołącz do podziemnego ruchu oporu i wyjaw sekrety twojego rządu, korzystając ze swej siły, sprytu i umiejętności skradania. Nie daj się powstrzymać, póki twoi rodacy nie poznają prawdy.
Przygotuj się na rozmaite trudności, jakie napotkasz w tym porywającym świecie, wymyślonym przez kreatywnego twórcę gier, Michela Ancela.
Staw czoła spiskowcom, używając techniki walki, dai-jo - berłem Jade. Opanuj niesamowite zespołowe kombinacje ciosów, jednocząc siły z wojownikami z sojuszniczego ruchu oporu.