Big Buck Hunter: Ultimate Trophy
Załaduj broń i wyrusz w dzikie ostępy jak nigdy przedtem z Big Buck Hunter: Ultimate Trophy! Ten przełomowy tytuł wynosi najlepszą zręcznościową grę o polowaniach na nowe, ekscytujące wyżyny, zapewniając graczom ponad 3X więcej zawartości względem swojej poprzedniczki.
Wyrusz na 27 spektakularnych wypraw ze 135 łowiskami, w których napotkasz mnogość zwierzyny – od mulaka białoogonowego i renifera tundrowego po mamuty włochate i tygrysy szablozębne. 27 dodatkowych gier, które przyprawią o szybsze bicie serca, poszerzony arsenał, w tym kusze, zupełnie nowe tryby wieloosobowe i stworzony od nowa salon myśliwski sprawiają, że Big Buck Hunter: Ultimate Trophy wyznacza nowy standard wśród gier myśliwskich. Bez względu na to, czy jesteś zaprawionym strzelcem wyborowym, czy frycem, polowanie wzywa – czy podejmiesz wyzwanie?