BIOMUTANT
System starć oparty na sztukach walki daje pełną swobodę poruszania się z jednoczesnym wykorzystaniem strzelania, walki wręcz oraz mocy mutacji. Opanowanie nowych form wung-fu poprzez postępy oraz dzięki napotykanym mistrzom zwiększy wachlarz Twoich możliwości i sprawi, że walka zawsze będzie emocjonująca.
W tworzeniu broni masz pełną swobodę. Dowolnie łącz części, by stworzyć unikatowe bronie tnące czy miażdżące jedno- lub dwuręczne. Rewolwery, karabiny i strzelby można zmodyfikować korkociągami albo akumulatorową piłą mechaniczną, a pełne bioskażonego szlamu fiolki dodatkowo poszerzą Twój arsenał bojowy. Podczas przygód napotkasz także postacie, które stworzą wyjątkowe przedmioty tylko dla Ciebie, takie jak bioniczne skrzydła czy pakiet skoku, a nawet umożliwią modyfikowanie automatona — Twojego złomiastego towarzysza!
Możesz swobodnie przemierzać świat oraz tereny ukryte pod jego powierzchnią — pieszo, w mechu, na skuterze wodnym, w balonie czy na wyjątkowych wierzchowcach. Zbadaj ginące dzikie tereny, tunele i się bunkrów podziemnego świata, zdobądź górskie szczyty lub zapuść się w głąb archipelagu. Ten żywy i kolorowy świat pełen jest miejsc do odkrycia, tajemnic do rozwiązania, a także stworzeń i wyjątkowych postaci, z którymi możesz nawiązać kontakt.
Twoje czyny mają ogromny wpływ na rozwój wydarzeń w historii, w której nowy świat czeka zagłada. W całej krainie szaleje epidemia, a drzewo życia krwawi śmiercią z korzeni. Plemiona są podzielone i tylko ktoś silny może je albo zjednoczyć, albo zniszczyć...