BIOMUTANT — Ścieżka dźwiękowa
Klimatyczna ścieżka dźwiękowa do BIOMUTANT zawiera 16 utworów w wysokiej jakości składających się łącznie na 30 minut muzyki skomponowanej przez Björna Palmberga.