BioShock 2 Remastered
Poznaj miasto Rapture oczami Subject Delta, przerażającego prototypu Big Daddy, który wyrusza na misję ratowania swojej zaginionej Little Sister. Od wydarzeń z pierwszego BioShocka minęło osiem lat, a mieszkańcy Rapture stworzyli kolektywistyczny kult. Posługuj się jeszcze większą liczbą typów plazmidów, zmierz się z wieloma nowymi przeciwnikami i wyrusz poza architekturę Rapture w stylu art deco, wędrując po dnie oceanu, jednocześnie będąc ściganym przez nową generację niezwykle potężnych predatorów: Big Sisters.