Blasphemous — Digital Deluxe Edition
Krainę Cvstodii oraz wszystkich jej mieszkańców splugawiła straszliwa klątwa, którą nazywa się The Miracle – Cudem. Czy chcesz pomóc ludowi Cvstodii i oczyścić tę krainę? W takim razie sięgnij po Blasphemous Digital Deluxe Edition.
Gra Blasphemous: wciel się w rolę pokutnika The Penitent One, jedynego ocalałego z masakry Silent Sorrow, Cichego Żalu. Tkwisz w nieskończonym cyklu śmierci i odrodzenia. Tylko Ty możesz wyzwolić świat z przed zagładą, a także odkryć przyczyny swojej udręki.
Cyfrowy komiks: udaj się z nami w podróż i poznaj wydarzenia poprzedzające akcję Blasphemous dzięki cyfrowemu komiksowi.
Oryginalna ścieżka dźwiękowa Blasphemous: przenieś się do krainy Cvstodii i jej zróżnicowanych regionów wraz z oryginalną ścieżką dźwiękową Blasphemous.
Skórka Alloy of Sin: poszatkuj każdego, kto stanie na Twojej drodze, w skórce „Alloy of Sin”.
Cyfrowy artbook: poznaj kulisy powstania Blasphemous z cyfrowym albumem z grafikami.