Blasphemous 2 - Complete Sacrament Edition
Wydanie Blasphemous 2 Complete Sacrament Edition zawiera grę podstawową i dodatek Mea Culpa, a także cyfrowy album z grafiką i oryginalną ścieżkę dźwiękową.
Blasphemous 2 oferuje więcej możliwości personalizacji i ulepszania umiejętności, a także kilka nowych i wyjątkowych broni, których dane ci będzie dobyć w imię żarliwej prawości i furii bez końca. Zwycięstwo może w końcu jest w zasięgu ręki.
Wyrusz na nową misję, mającą na celu przekucie legendarnego ostrza Mea Culpa. Powalaj wrogów stających ci na drodze podczas pokonywania nowych ścieżek prowadzących do zapomnianych obszarów Cvstodii. Raz jeszcze poczuj kłujący ból dłoni spowodowany otrzymaną karą.
Zanurz się w niesamowitym świecie gry Blasphemous 2 i procesie jej tworzenia dzięki cyfrowemu albumowi z grafiką.
Odkryj świat Pokutnika poprzez dźwięki składające się na oryginalną ścieżkę dźwiękową Blasphemous 2.