Bleak Sword Official Soundtrack
Oryginalna ścieżka dźwiękowa zawierająca 25 utworów z Bleak Sword DX, skomponowanych przez Jima Guthrie. Dostępna w formacie .mp3 i wysokiej jakości formacie .wav.