Block Master 3D Puzzle
Realistyczna grafika 3D: Block Master 3D Puzzle rozgrywa się w świecie pełnym imponującej i szczegółowej grafiki. Nadaje to grze nowoczesny wygląd, zapewniając graczom bardziej wciągające wrażenia.