Borderlands 3: Director's Cut
Gra Borderlands 3 jest teraz jeszcze większa dzięki dodatkowi Director's Cut zawierającemu walkę z bossem rajdowym, dodatkowe misje fabularne, materiały zza kulis i trzy zestawy tematycznych przedmiotów do zebrania!
Sprawdź swoje umiejętności w starciu z najstraszniejszą ze wszystkich Varkidów. Jej imię długo było przedmiotem krwawych legend – teraz Hemovorous the Invincible przebudziła się. Ten ogromny boss rajdowy ma legowisko na Pandorze. Tylko najlepsi myśliwi mają szansę skopać jej chitynowy tyłek i zgarnąć łup najwyższej klasy. Lepiej zabierz ze sobą znajomych i przygotuj się na deszcz Varkidowych bebechów – będzie niezła jatka!
Tymczasem Ava uważa, że wpadła na trop potencjalnie nadprzyrodzonych zabójstw, i postanowiła udokumentować swoje śledztwo w formie podcastów. Zostań jej uzbrojonym po zęby współprowadzącym i z pomocą znajomych postaci zbadaj dziwne wydarzenia na Pandorze, Promethei, Eden-6 i Nekrotafeyo w poszukiwaniu odpowiedzi (i łupu).
W dodatku Director's Cut Vault Hunterzy mogą przemierzać galaktykę, aby rozwiązać tajemnicę serii morderstw, zdobyć łup z trzema nowymi kartami Vault Card i odkryć nowe ciekawostki na temat powstawania gry. Poznasz początki Borderlands 3, zobaczysz kompilację wpadek i materiały zza kulis. Ale to nie wszystko! Możesz też przeglądać galerię z grafikami koncepcyjnymi, scenorysami, zaginionymi mapami i materiałami ukazującymi rozwój Borderlands 3.
Director's Cut zawiera trzy karty Vault Card, dzięki którym zyskasz dostęp do nadchodzących pakietów tematycznych łupów! Po wydaniu karty Vault Card mogą zostać aktywowane i ulepszone, co pozwoli odblokować szereg przedmiotów kosmetycznych i potężne wyposażenie. Pierwsza karta Vault Card pojawi się wraz z premierą Director's Cut i zawiera przedmioty upamiętniające ulubionych poległych bohaterów Borderlands. Po udostępnieniu wielu kart Vault Card gracze będą mogli wybrać aktywną kartę.
Zawartość wymaga posiadania Borderlands 3; jest częścią Season Pass 2. Pierwsza z trzech kart Vault Card zawartych w dodatku Director's Cut jest teraz dostępna, a dwie pozostałe zostaną wydane pod koniec roku 2021.