Borderlands 3 Guns, Love, and Tentacles The Marriage of Wainwright & Hammerlock
Hammerlock i Wainwright zapraszają Cię na ich przyjęcie zaręczynowe na lodowej planecie Xylourgos, gdzie, nad wioską pełną szalonych okultystów, leży olbrzymi, zamarznięty potwór. Walcz przeciwko siłom zła nie z tej ziemi z pomocą najbardziej kozackiej organizatorki ślubów w galaktyce: Gaige, byłej Łowczyni Skarbów, która jest nierozłączna ze swoim najlepszym przyjacielem, robotem Deathtrap.