Borderlands 3 Moxxi's Heist of the Handsome Jackpot
Co powiesz na możliwość zdobycia największego łupu w swojej karierze? Moxxi ma zlecenie w sam raz dla Ciebie, cukiereczku: stary dobry włam. Trzeba przejąć kontrolę nad „Pięknym Jackpotem” ——— kasynem na stacji kosmicznej, które niegdyś cieszyło się popularnością, ale zostało poddane kwarantannie po śmierci właściciela, niesławnego Piękne—go Jacka. Rzecz w tym, że stworzenie tego kasyna było marzeniem Moxxi, a Jack ukradł jej pomysł w ramach zemsty po ich rozstaniu. Ten napad jest tak osobisty, że bardziej się już nie da. Moxxi chce zamknąć pewien etap w swoim życiu, a żeby jej pomóc, musisz postawić wszystko na jedną kartę.
Moxxi montuje ekipę, która złupi zrujnowaną stację, a Ty z pewnością zasługujesz na miejsce w tej zbieraninie „ekspertów”. Jeśli wypełnisz misję, uzyskasz dostęp do sejfu pełnego Eridium, gotówki i legendarnych łupów. Czekają na Ciebie niewyobrażalne bogactwa. Jest tylko jeden mały problem: Piękny Jackpot stał się domem dla całej armii ochroniarzy korporacji Hyperion i oszalałych hazardzistów uwięzionych na pokładzie po jego zamknięciu. Nawet zza grobu Przystojny Jack znajdzie sposób, żeby z Tobą pogrywać.
Czy podczas tego ryzykownego skoku możesz liczyć na swoje szczęście, Vault Hunterze? Czas wejść do gry i to sprawdzić.