Borderlands 3: Pakiet kosmetyczny Multiverse Disciples of the Vault Amara
Pakiet kosmetyczny Multiverse Disciples of the Vault Amara pokazuje, jak Amara the Siren wyglądałaby, gdyby została bandytką i dołączyła do Children of the Vault!
Początkowo skuszona ofertą bliźniąt Calypso, którzy pomogli jej zgłębić moc syreny, Amara dostrzega w Children of the Vault grupę rebeliantów walczącą z armiami korporacji. Gdy kobieta demonstruje swoją lojalność i przydatność na polu bitwy, Tyreen pozwala jej zachować syrenie umiejętności jako „Sinister Sister”, święte wcielenie woli Tyreena.