Borderlands 3: Pakiet kosmetyczny Multiverse Disciples of the Vault FL4K
Pakiet kosmetyczny Multiverse Disciples of the Vault FL4K pokazuje, jak FL4K the Beastmaster wyglądałby, gdyby został bandytą i dołączył do Children of the Vault!
Nieustannie szukający Śmierci FL4K zauważa, że Children of the Vault mają z nią styczność na co dzień. Widząc, z jakim zapałem Children of the Vault polują na Vaulty, mordując i wysyłając całe armie na pewną śmierć, FL4K postanawia dołączyć do krwawej krucjaty w nadziei, że zbliży się w ten sposób do celu. Z czasem FL4K zyskuje reputację „THE H4RBINGERA”, zwiastuna zniszczenia. Gdziekolwiek się zjawi, przynosi ze sobą śmierć.