Borderlands 3: Pakiet kosmetyczny Multiverse Disciples of the Vault Zane
Pakiet kosmetyczny Multiverse Disciples of the Vault Zane pokazuje, jak Zane the Operator wyglądałby, gdyby został bandytą i dołączył do Children of the Vault!
Mając nadzieję umknąć potężnym wrogom, którzy mogli podążyć za nim do Borderlands, Zane ukrywa się w szeregach Children of the Vault. Ale żyjąc wśród bandytów, wkrótce zaczyna myśleć jak oni. Krew Flyntów wciąż płynie w jego żyłach – Zane obejmuje dowództwo, tak jak niegdyś jego bracia, i zostaje liderem klanu bandytów znanym jako „Bane Flynt”.