Borderlands 3: Multiverse Final Form FL4K Cosmetic Pack
Pakiet kosmetyczny Multiverse Final Form postaci FL4K pokazuje, jak FL4K the Beastmaster wyglądałby, gdyby nigdy nie stał się Vault Hunterem! W stroju ""Grand Archivist"" FL4K ze zwykłej jednostki archiwizującej zmienia się w Wielkiego Archiwistę, niestrudzenie chroniącego ogromną bibliotekę danych tak, jak potrafi to tylko SI.