Borderlands 3: Multiverse Final Form Zane Cosmetic Pack
Pakiet kosmetyczny Multiverse Final Form postaci Zane pokazuje, jak Zane the Operator wyglądałby, gdyby nigdy nie stał się Vault Hunterem!
Pakiet kosmetyczny Multiverse Final Form postaci Zane pokazuje, jak Zane the Operator wyglądałby, gdyby nigdy nie stał się Vault Hunterem! W stroju ""Assassin One"" Zane w pełni skorzystał z przewagi gwarantowanej przez ulepszenia technologiczne i stał się jednym z najgroźniejszych zabójców na zlecenie w całej galaktyce. Zaczął też używać odżywki do włosów.