Borderlands 3 Season Pass
Przeżyj jeszcze więcej przygód w świecie Borderlands 3 dzięki przepustce sezonowej, w ramach której otrzymasz specjalne przedmioty kosmetyczne i cztery dodatki do kampanii fabularnej z nowymi misjami i wyzwaniami!
Ta zawartość jest dodawana do wydania Super Deluxe Edition gry Borderlands 3 podczas zakupu.