Borderlands 3 Season Pass Bundle
Zdobądź dodatkową zawartość premium z dwóch sezonów Borderlands 3 – wszystko w jednym zestawie Season Pass! Jeszcze więcej rozwałki w dodatkowych kampaniach, wymagający boss raidu, dodatkowe drzewo umiejętności dla każdego Vault Huntera, czadowe elementy kosmetyczne, i wiele więcej!
Dołącz do ekipy doświadczonych „ekspertów” Moxxi i przebij się przez siły korporacji Hyperion oraz graczy kasynowych, aby przejąć sejf Handsome Jackpotu i zgarnąć łup dla siebie.
Rozpraw się z siłami zła nie z tego świata na lodowej planecie Xylourgos, w towarzystwie Vault Hunterko-konsultantki ślubnej Gaige, oraz jej kumpla robota Deathtrapa.
Odwiedź pełną przemocy planetę pogranicza – Gehennę. Zgarnij tam nagrodę za głowy The Devil Riders, brutalnego gangu najemników ujeżdżających bestie, w opowieści przedstawianej przez nieznanego narratora.
Odkryj chaotyczny umysł Kriega i pomóż dwóm stronom jego psyche przetworzyć traumatyczne wspomnienia, rozstrzeliwując wewnętrzne demony i nie pogrążając się w szaleństwie.
Zdobądź lub chociaż spróbuj zdobyć dodatkowe drzewo umiejętności dla każdego Vault Huntera w nowym trybie „Arms Race”, w którym znajdziesz też świeże Action Skills i zdolności pasywne.
Zawalcz z olbrzymim bossem raidu, rozwiąż interplanetarną zagadkę morderstwa, uzbrój się w trzy Vault Cards i odkryj dodatki zza kulis.
Zobacz, jak wyglądaliby bohaterowie BL3, gdyby nigdy nie zostali Vault Hunterami ani nie dołączyli do Dzieci Krypty!