Borderlands: The Handsome Collection
Strzelaj i zgarniaj łupy, jednocześnie odkrywając świat Pandory w BORDERLANDS 2 oraz daj się ponieść księżycowemu szaleństwu w BORDERLANDS: THE PRE-SEQUEL — oto BORDERLANDS: THE HANDSOME COLLECTION.