Born of Bread
Wkrocz w świat 2.5D przygodowej gry RPG jako mączny golem, którego oryginalne umiejętności nie kończą się na nieustającym dziecięcym zachwycie!
Odkrywaj najróżniejsze regiony świata pękającego w szwach od tajemnic i połącz siły z barwną obsadą złożonych postaci. Staw czoła równie groźnym, co dziwacznym wrogom z pomocą swoich kumpli i daj się ponieść zabawnemu i ekscentrycznemu systemowi walk turowych.
Born of Bread bierze na tapet motyw walk turowych i urozmaica go o nowy system interakcji, który przetestuje twój refleks. Co jeszcze przed tobą?
Zmierzysz się z nowym systemem słabości i wytrzymałości, który wzbogaci bitwy o strategię.
Twój smoczy kompan Dub umożliwi ci zapis postępów oraz nada transmisje z twoich walk dla sztucznej publiczności za pośrednictwem swojego małego laptopa! Gromadź widzów i zdobywaj dla nich nagrody!