Brain Show: Party Quiz
Rywalizuj ze znajomymi w zupełnie nowej grze quizowej (online multiplayer). Weź udział w szalonym teleturnieju. Wybuchy dynamitu, zapłakani znajomi, zniszczone przyjaźnie! Brzmi jak zabawa? Będzie — z Brain Show!
Brain Show to gra quizowa doprawiona nieco złośliwym, ale nieszkodliwym humorem. Zanurz się w świecie klasycznych teleturniejów: wybierz kategorie, odpowiadaj na pytania, eliminuj rywali w różnych wyzwaniach i udowodnij, że jesteś najmądrzejszy w paczce!
Sterowanie w Brain Show zostało zaprojektowane na grupie testowej składającej się z mojej chihuahua i niewidomego, 22-letniego kota. Nie przejmuj się więc, jeśli część Twoich znajomych nigdy w życiu nie grała w żadną grę albo jeśli komuś zdarzyło się wypić o jednego za dużo. Po prostu rozdajesz pady, odpalasz grę i bawicie się od razu. Bez instrukcji i tłumaczenia zasad!
Weź udział w teleturnieju dla ludzi, którzy wstydzą się przyznać, że zawsze marzyli o występie w takim programie! Stań na scenie, bierz udział w różnych wyzwaniach, takich jak runda kradzieży punktów czy eliminacje, graj o stawkę i daj się zirytować dziwnemu prowadzącemu w multiplayerze online!