Brawlhalla
Epicka bijatyka platformowa dla maksymalnie 8 graczy online lub lokalnych. Wypróbuj swobodną, wolną amerykankę, klasyfikowane rozgrywki lub zaproś przyjaciół do prywatnego pokoju gier. I to za darmo! Graj na wielu platformach z milionami graczy na PlayStation, Xbox, Nintendo Switch, iOS, Android i Steam! Częste aktualizacje. Ponad pięćdziesiąt Legend.
Wstąp na wieczną arenę, gdzie najwięksi wojownicy w historii zmagają się o to, który z nich był, jest lub będzie najlepszy.
Co tydzień, w rotacji legend znajdziesz dziewięć udostępnionych za darmo postaci. Możesz też odblokować więcej legend dzięki złotu zdobytemu online.