Broken Pieces
Stworzona przez pięcioosobowy zespół gra Broken Pieces to pierwszy tytuł francuskiego studia Elseware Experience.
Kiedy Elise postanowiła wraz z narzeczonym porzucić miejskie życie i osiedlić się na francuskim wybrzeżu, nie przypuszczała, że zostanie zupełnie sama.
Teraz, otoczona przez dziwne zjawiska w ponurej pozimnowojennej atmosferze, Elise stara się rozwikłać tajemnice okolic Saint-Exil, tutejszej latarni morskiej i rytuałów miejscowej sekty.
– Wchodź w interakcję z otoczeniem, aby dowiedzieć się, co spotkało cię w Saint-Exil.
– Twoje śledztwo będzie rytmicznie przetykane wstawkami fabularnymi, z ruchem postaci uchwyconym w całości za pomocą kamer ręcznych.
– Pilnuj czasu na swoim zegarku. Koniecznie musisz wrócić do domu przed zmrokiem.