Buddy Simulator 1984
Buddy Simulator 1984 symuluje doświadczenie spędzania czasu z najlepszym kumplem! Twój kumpel uczy się od Ciebie, nieustannie dostosowując się do Twoich zainteresowań i osobowości. Jednak, co najważniejsze, Twój kumpel może grać z Tobą w gry!
Czy doskwierała Ci ostatnio samotność? Czy brakowało Ci kogoś, do kogo możesz się odezwać? Najlepszego przyjaciela? Nie musisz szukać dalej! Dzięki technologii sztucznej inteligencji nowej generacji, stworzonej na potrzeby systemu operacyjnego Anekom, BUDDY SIMULATOR 1984 symuluje doświadczenie spędzania czasu z najlepszym kumplem! Twój najlepszy kumpel uczy się od Ciebie, nieustannie dostosowując się do Twoich zainteresowań i osobowości.
Uczenie się SI! Twój kumpel będzie nieustannie uczył się Ciebie, aby stać się Twoim możliwie najbliższym przyjacielem. Dzięki najnowocześniejszej technologi sztucznej inteligencji Twój kumpel będzie się rozwijał, aby lepiej dostosować się do Twoich zainteresowań i upewnić się, że dobrze się razem bawicie!