Bulwark: Falconeer Chronicles
Mam nadzieję, że spodobają ci się moje próby eksperymentowania i ewoluowania tej gry w coś przyjemnego i świeżego.
Bulwark ewoluuje również z każdą kolejną aktualizacją, w oparciu o wasze opinie.
Dowodzisz ostatnimi resztkami wolnych ludzi na Ursee i masz za zadanie zbudować nowy dom. Wytycz swoją ścieżkę w świecie, wieża po wieży, mur po murze, rzeźbiąc z onieśmielających klifów i niebezpiecznych wód bezlitosnego krajobrazu, który nie chce zostać okiełznany.
Bulwark - Eksploruj Wielkie Ursee, budując swoją wielką cywilizację. Zbieraj surowce, twórz szlaki handlowe i zawieraj sojusze z innymi frakcjami rozproszonymi na falach, równoważąc negocjacje i konflikty, aby rozwijać swoją osadę.
Freebuild - Ciesz się przytulnym trybem „Freebuild”, pozbawionym konfliktów i wyzwań obecnych w standardowej rozgrywce, możesz szkicować i eksperymentować bez potrzeby korzystania z zasobów, budując bez ograniczeń.
Total Conquest - Wojna dotarła do Wielkiego Ursee. Rozpoczynasz wojnę z każdą frakcją, dyplomacja jest wyłączona, a częstotliwość i skala najazdów wzrasta. Nie wystarczy już tylko budować - teraz trzeba przetrwać.
Waluta, która napędza dyplomację, budowanie armii, kupowanie nowych lokacji i unikalnych budynków, jest oddzielona od zasobów, działa na walucie zwanej Splinters. Zdobywasz je poprzez wzrost populacji, handel z innymi frakcjami lub jako nagrody za walkę.
Gra stawia przed graczem wyzwanie projektowania i rozbudowywania wielkich fortec, często niewielkim kosztem, poza tworzeniem szlaków handlowych dla surowców. W miarę rozwoju możesz zapraszać do gry mieszkańców innych frakcji, którzy odblokowują unikalną zawartość z ich „drzewa dusz”.
Ale wszyscy nienawidzą wszystkich na Ursee i może to prowadzić do wojny lub lojalnych sojuszników, którzy łączą się z twoim imperium. Ten sandbox ma swoje konsekwencje!