Nova Assault
Stworzone przy użyciu Unreal Engine 5 przez EtereaGames, to strzelanka pierwszoosobowa oparta na ekstrakcji, zaprojektowana, aby zapewnić realistyczne i immersyjne doświadczenie. Dzięki własnej ekonomii i systemowi postępu w grze, Nova Assault stawia Cię przed fascynującymi wyzwaniami i misjami w różnorodnych i szczegółowych środowiskach.