Bus Simulator 21 Next Stop – IVECO BUS Bus Pack
Ten pakiet autobusowy zawiera trzy autentyczne projekty wnętrz ze specjalnie opracowanymi wzorami kolorów siedzeń i atrakcyjnymi teksturami podłóg. Wypróbujcie je (dostępne również w innych autobusach) i zostańcie kolejnymi twórcami trendów w transporcie!