Bus Simulator 21 Next Stop – MAN Bus Pack
MAN Lion's City 12
Nowy model MAN Lion's City zaprojektowano we współpracy z klientami MAN. Wygląda szczególnie atrakcyjnie dzięki ulepszeniom projektu wewnętrznego i zewnętrznego. Ten nowy autobus miejski nie tylko wygląda futurystycznie – stanie się główną atrakcją twojej floty!
3 rodzaje wnętrza
Autobus MAN Lion's City 12 posiada trzy autentyczne projekty wnętrza ze specjalnie przygotowanymi wzorami kolorów siedzeń i atrakcyjnych faktur podłogi. Śmiało, wypróbuj je (także w innych autobusach) i wyznacz nowe trendy w komunikacji!