Rezerwat Przyrodniczy Trollsporet czeka!
Pakuj sprzęt wędkarski, wyrusz ścieżką trolli i opowiedz własną historię na bezkresnych i spokojnych terenach wiejskich Norwegii. A wszystko to ze szczyptą miejscowego folkloru.
Ten idylliczny skandynawski krajobraz, będący domem wielu legend, być może nie zapewni ci spotkania z Wężem Midgardu, ale gwarantuje spotkanie 13 nowych gatunków ryb, które przetestują twoje umiejętności. Tu trocie, sandacze i łososie dorastają do pokaźnych rozmiarów. Jesteś w odpowiednim miejscu, by ustanowić swój życiowy rekord.
Jeśli chcesz odpocząć od słuchania opowieści o Trollach i Stallo, to krystalicznie czyste strumienie i gęste lasy będą doskonałym miejscem na relaks. Wpisujący się w majestatyczny krajobraz nienaruszonej norweskiej dziczy Rezerwat Przyrodniczy Trollsporet daje wędkarzom możliwość zejścia ze szlaku i eksploracji wszystkich zakątków, jak również korzystania z wszelkich jego dobrodziejstw – wliczając w to zapierające dech w piersiach góry, słońce o północy i zorzę polarną!
Choć jest to miejsce idealne na kontemplację w ciszy i samotności, wędkarze nie muszą sami stawiać czoła żywiołom. Jeśli posiadasz Trollsporet Nature Reserve, możesz za darmo zaprosić znajomych wędkarzy, którzy zakupili grę podstawową. Możesz również poprosić strażniczkę Trollsporet – Astrid – i sprzedawcę Torbjørna, aby wprowadzili ich w klimat Skandynawii.
Call of the Wild: The Angler to gra-usługa, która jest rozwijana w ścisłej współpracy ze społecznością. Dołącz do nas w Rezerwacie Przyrodniczym Trollsporet i zobacz na własne oczy piękno norweskiej dziczy. Dołącz do nas w Rezerwacie Przyrodniczym Trollsporet i zobacz na własne oczy piękno norweskiej dziczy.