Capes
Starcie superbohaterów w turowej grze strategicznej. Werbuj, trenuj i rozmieszczaj bohaterów swojej drużyny, aby odbić miasto z rąk trzymających je w postrachu złoczyńców.
Capes to turowa gra strategiczna o superbohaterach, w której gracze budują drużynę herosów i walczą o odzyskanie miasta.
Gra rozgrywa się na przestrzeni kilku kampanii i misji patrolowych. Gracze mogą rozwijać wątek fabularny, skupić się na odkrywaniu misji pobocznych i odblokowywaniu kolejnych bohaterów, a także zdobywać punkty umiejętności, wykonywać wyzwania i odkrywać sekrety z życia swoich bohaterów.
Uczenie się i wykorzystywanie unikalnego stylu rozgrywki każdego bohatera zwiększy ich przewagę w walce, uwalniając osobiste ataki ostateczne (Ultimates), które mogą przechylić szalę zwycięstwa na twoją korzyść.
Walka w Capes nie jest oparta na losowych liczbach czy chowaniu się za osłoną. Moc nie uczyni gracza niezniszczalnym – wręcz przeciwnie. Twoje wybory mogą stanowić różnicę między zwycięstwem a porażką.
W każdej misji możesz współpracować z maksymalnie czwórką bohaterów. Każdy bohater zyskuje unikalną zdolność zespołową od każdego ze swoich sojuszników, co pozwala im współpracować i wykorzystywać unikalne moce.
Używaj punktów umiejętności (Skill Points) podczas wykonywania celów i wyzwań, a odblokujesz moce postaci.
Ukończ kolekcje wyzwań dla danych bohaterów podczas misji, aby zdobywać dodatkowe punkty umiejętności (Skill Points) i odblokowywać opcjonalne misje, które pozwolą ci jeszcze lepiej poznać każdego z bohaterów.